muallimannem bazı hastanelerde bebeği yıkamıyorlar, tam temizlemiyorlar. (Aslında böylesi daha sağlıklı)
Ama siz yaptırdığım takımı hatıra olarak saklarım ya da o takımla fotoğraf çekimi yaptıracağım diyorsanız, o zaman leke olmaması için ilk başta vermeyin hemşireye. Diğer beşli takımı verin, sonra bebeğin durumuna göre isimli takımı kendiniz giydirirsiniz.