ekimannesi_ Merhaba hastanede dogum yapınca lohusa kıyafeti olarak sezeryanda pijama mı giyiliyor yoksa gecelik mi ona göre simdiden alacagımda
ipeklinaismom ekimannesi_ gecelik daha kolay diyolar ama ben tesettürlü olduğum için pijama takımı ve sabahlık tercih ettim
Uydurbisey Ben pijamanin üstünü giydiriyorlar ya da gecelik giydiriyorlar diye biliyorum.Ama geçen gün bi arkadasim doğum yapmıştı durum atmış o bir şey giymemiş direkt çarşaf gibi ince bir örtü vardı üstünde.