Meryyy__ Bayanlar ben hangi beşikten alacağıma karar veremedim sizce park yatak mı yoksa anne yani sallanır beşiklerden mı almam mantıklı deneylimli annelerin fikrini alabilir miyim 💕🥰
ipeklinaismom Meryyy__ biz odasına Montessori yatak kendi odamıza sepet beşik aldık şimdilik bakalım 🌸
Rabiul Meryyy__ odası olsaydı anne yanı küçük bir şey alacaktım ama şuan kiracıyım o yüzden 1 yıl kadar bizi götürmesi lazım bu sebeple park yatak aldım
Hulo2105 Meryyy__ biz tahta beşik alıcaz trendyoldan ❤️ park yatakların görüntüsünü çok sevmiyorum yaa
Cnnsss Meryyy__ ben 34 haftaligim ve ilk aldığım eşya beşik ve araba oldu Elele babyden madre park beşik aldım bence gayet kullanisli onu aldığımı gören herkes çok iyi yapmışsın diyor pişman olacağımı sanmıyorum anne yani da oluyor
Meryyy__ ipeklinaismom Montessori ben de düsünüyorum bir tanıdığımın kızı 2. Sınıfa başlayacak kücüklüğünden beri kullanıyor çok memnun 💕
Meryyy__ Rabiul biz de kiracıyız ve şehir değiştirme durumumuz var, o sebeple ikilemde kaldım aslında
ipeklinaismom Meryyy__ evet uzun ömürlü olması açısından ve uyku eğitimi açısından bende böyle düşündüm çilek mobilyadan aldık 🌸
Rabiul Meryyy__ şehir değiştirme durumunuz varsa geçeceğiniz şehirde odası olacak mı olmayacak mı olursa odası ne kadar büyük olacak mesela aldığınız eşyalar sığacak mı hepsini hesaplayın bence yada geçişiniz kesinse oraya göre de alabilirsiniz hayırlısı olsun
Meryyy__ Rabiul evet en iyisi şimdilik beşik almamız Allah izin verirse doğumdan sonra taşınınca odasına göre alırız
Rabiul Meryyy__ hakkınızda hayırlısı olsun inşallah gönlünüzce olur 💝 bende beklemedeyim hayırlısı olsun
Cnnsss Meryyy__ elele’nin kendi sayfasından da bakabilirsiniz ben direk sitesinden aldım trendyolda fiyat farkı vardır belki☺️
nununundunyasi Meryyy__ canım buna bi bakarsın link bıraktım hem şık hem anne yanı hem kendi odası varsa oraya koyabilirsin https://www.egebaby.com.tr/urun/dogal-beyaz-ahsap-4-in-1-besik-takim-70x110-beyaz-motherliness