Kızlar ben vajinismus atlattım ve genel olarakta panik kaygı çok fazla ☹️yapamam doğum anından birşey olur diye kendime hiç güvenimde yok özellerde sezeryanda çok pahalı 🥺devlet hastanesinde doktoruma anlatsam acaba yapma şansı olur mu sezeryanı doktor uygun görmediği sürece yapmıyor ya devlette böyle anlatsam uygun görür mü acaba sizce 🙏☹️