Asel_27 Ne bir sancı ne bir işaret yok doğumla ilgili😢artık gerçekten hem bebeğime kavuşmak hem rahatlamak istiyorum .Ne yapmam gerek bi akıl verin😭
fatmasaritac Asel_27 bende 39+2 yim sadece bebek kanalda onu biliyorum🫠 sancı ara ara var gibi oda sancı mı değil mi anlayamıyorum
srnkckdlgc Asel_27 bende 39+3 um bende de hic belirti yok daha tam kanala bile girmemis ne yapsam kolaylasir acaba
Asel_27 srnkckdlgc bilmiyorum ki bende ayni durumdayim ,6 aylikken erken doğum riskim vardı o kadar igne ilac aldım ki şimdude doguramiyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️
denizalismom Asel_27 bende 39+1 im sancı vs yoktu . Bugün dr açıklık 2 cm uyarı vercem dedi gelsin diye. Olmazsa perşembe yani 39+6 da suni verip başlatacam dedi Bakalım 🤷🏻♀️ yürüyüş merdiven hurma bir sürü şey denedim ama hiç sancım yok
Asel_27 denizalismom kendi sancın olunca daha kolay ya benim ilkimdede yoktu sancı suni verdiler şimdide aynısı olcak galiba🤦🏻♀️
Bb95 Asel_27 benimde suyu biraz azaldığı için pazartesiye kadar gelmezse sancı yatış verecek suni sancıdan korkuyorum 😞
Asel_27 Bb95 korkma ya bende ilk hamileligimde suyum geldi sancim yoktu suni verdiler 1-2 saat belki daha az sancı çektim sonra doğdu oğlum en önemlisi dogğru ıkınmasını bilmek, oda ilk olduğu için bilemiyosun
denizalismom Asel_27 hiç yok ama 🤷🏻♀️ bugün uyarıdan sonra ara ara oluyor da bakalım inşallah kendi sancım olur 🙏
Bb95 Asel_27 ne güzel 🙏evet ilk doğum olcağı için nasıl birşeyle karşılaşacağımı bilmiyorum hayırlısı bakalım
denizalismom Asel_27 açılma olsun diye baya bir bastırdı . Hatta oğlum o baskı sırasında tekmeleyip durdu beni 😂 doktor rahatını bozdum o yüzden tekmeliyor dedi.
Bebekimm7 Asel_27 benimde geldiği yok 39+3 olucaz o yüzden 40 a gelmezse alacak doktor benimde açılma yok ama çatım müsaitti