Oznur12 Daha önceki hamileliğimde nişan geldikten sonra doğum başlamıştı, şimdi biraz sancım ve kasılmalarım var ancak nişan gelmedi, doğum nişan gelmeden başlar mı?
Momofates Çok özür dileyerek ve ilk gebeliği yeni baslamıs biri olarak soruyorum tamamen bilmediğimden, nişan gelmesi ne oluyor acaba tam olarak 🙈
azracan20 Momofates canım nişan tıkaç demek bebeği enfeksiyondan falan koruyor normal doğum başladığında veya günler öncesinde de gelebiliyor bazen ve kanlı pıhtı gibi bişey bazılarında beyaz sümüksü de olabiliyor
Seymapolat azracan20 bende de beyaz sümüksü bi akıntı var ben iltihap sanıyordum ilk gebeliğim 39 haftalık olucam yarın nişan mıdır acaba
azracan20 Seymapolat nişan olabilir canım çünkü bazılarının bi seferde düşmüyor yavaş yavaş çıkıyor benim kırmızı kanlı pıhtı gibiydi ve doğumdan 10 gün önce gelmişti 39. Haftanın başındaydım geldiğinde bazı kadınlarda 10 gün öncesinde geliyor ♥️
Oznur12 Seymapolat benim ilk gebeliğimde hafif pembe bir akıntı gelmişti hemen ardından sancı başlamıştı. Şu an ben de 39. Haftadayım, acaba Nişan gelmeden doğum başlar mu bilmiyorum
azracan20 Momofates rica ederim kuzum merak ettiğin başka şeyler varsa sor bizlere elimizden geldiğince yardımcı oluruz tecrübeliyiz anacım 😂♥️
Gozdecaner Oznur12 39+1 de suyumun gelmesiyle birlikte sancım başladı Nisan gelmedi suyum durmadı ama yürürken bile bacaklarımdan akıyordu
Oznur12 Gozdecaner ben de şu an 39+2 oldum. Suyum da nişanım da yok ama belimi zorlayan bir ağrı var. Gitmeli miyim hastaneye bilmiyorum
azracan20 Oznur12 nst’ye gir canım sancılarına baksınlar sancı çıkarsa doğumuna az kalmış demektir. Bazılarının nişanı doğum anında çıkıyor belki senin de öyle olur. Sağlıkla gelsin yavrun 🌸