21+5iz bugün detaylı ultrason randevum vardı doktor bebeğin birçok organını ölçemediğini suyunun çok az olduğunu söyledi zeynep kamile geldim yatış verdiler doktor baktı tekrar böbrek ve mesanesini göremiyorum dedi suyum çok çok azmış gebelik sonlandırma olabilir dediler daha önce böyle bir durum yaşayan var mı suyumun çoğalmasının çok zor olduğunu umut bağlamamamı söylediler