Anneadayiisi Semolinko ben Yasemin ballıcaya gittim çok memnun kaldım,dünya tatlısı güleryüzlü bir doktor. muayene ücreti 750 tl. Hastanede güncel doğum ücretleri normal doğum 16.000 , sezeryan 18.000 dediler
Annesloading Annesloading Anneadayiisi doğum yaptınız herhalde sizin bilgilerinizi merak ediyorum normal doğum yapan bilgisi hiç alamadım siz yaşadıysanız paylaşır mısını
Semolinko Anneadayiisi 7/24 kadın hastalıkları doktoru varmı acaba birde doğuma yasemin hanım geldiğinde ekstra ücret talep ediyormu
Annesloading Semolinko hastaneyi arayıp randevu oluşturuyorsunuz bende yasemin hanıma gidiyorum nst 250₺
Semolinko Annesloading 2. Sezaryan olacak inşallah 33+6 haftalık.olduk artık bir karar vermem lazım Avcılar Anadolu Hastanesi’ne gittim Beylikdüzü medilife gittim birde reyapi deneyeceğim bakalım
Annesloading Semolinko online var mı derken? Googledan hastanenin adını yazıp arayın randevu oluşturuyorsunuz gidiyorsunuz yüzyüze ramdevu vermiyorlar sadece arayarak olutşurabilirsiniz
Semolinko Annesloading yani randevu için Internet sitesi varmı diye sormak istedim mesela medilife kendi internet sitesine girip alıyordum aramadan
Busradc-1928 Ben yasemin hanımla sezeryan doğum yaptım , baştan sona her şey o kadar iyiydi ki kesinlikle yasemin hanımı tek geçerim diğer doktorları da az çok biliyorum ama yasemin hoca güzel yüzü tecrübesi ile kesinlikle harika bir doktor