ruveyda123 Glstn_33 evet genelde rahim uzunluğuna bakmak için bakarlar doktorlar net sonuç veriyor çünkü karından bakınca net sonuç vermiyor
Glstn_33 Anneliko02 Ayy çok şükür içim rahat etti ben tüp bebekle ikizlere gebeyim erken doğum riskim var arada kasılma ağrılarım olunca devlet hastanesi böyle bir muayene yapınca bir an korktum ilk defa gebelikte vajinal muayene oldum