deryaa45 Arkadaşlar lansinoh tekli göğüs pompası kullanıp güç azalma sorunu yaşayan oldu mu acaba ve bunu nasıl düzelttiniz
sudedemirr deryaa45 ben 18 ay kullandım benim bebeğim hiç emmedi süt sağarak besledim. kaç aydır kullanıyorsun? bir süreden sonra aslında çekim gücü aynı kalıyor ama meme alışıyor gibi oldu bende
deryaa45 Use12345 trendyolda falan var e bebekte de var diye biliyorum mağaza stok durumuna bakabilirsiniz
incim2306 Bu markadan memnun musunuz o kadar paraya değer mi sizce yoksa daha uygunları da iş görür mü