Tugce889 ipeklinaismom 22.00da oldu 2.6ymış ama ben çok hissettim. Muğla merkez tam fay hattı üzeri diyorlar :( siz hissetmediniz sanırım 🙏🏻
ipeklinaismom Tugce889 bende Fethiyedeyim hissetmedim . Geçen günde Sabah olmuş oda bayağı salladı diyolar onuda anlamadım.nedense Allah hissettirmesin