Ahsksdk Kızlar karadut özü kullanan içen var mı hamilelikte? Kullanıyosanız hangi markayı alıyosunuz acaba
aslhnkrts9 Ahsksdk ben ilk şirinceden almıştım sonra yaşadığım yerde doğal yapan birinden alıp içiyorum sodayla karıştırıp ☺️
Deletedmom_72 Ahsksdk çok güzel Oğlumda içiyor agız yarasına da iyi geliyor sodaya karıştırıp içiyorum
225834zey Bende ındırım varken almıştım biraz önce su ile denedim soda olmadığı için hem kendim hem kızım çok sevdi almanı tavsiye ederim😊
Limonis Bende zühre ana almıştım ama vişne suyu gibiydi tadı sanki, başka marka denemeye de fıtsatım olmadı