Salihahncrl Kızlar selam , dün tetanoz aşısı oldum ama bugğn çok kötü oldum kolumu kaldırmayı geçtim bütün vücudum ağrıyor mide bulantısı üşüme titreme normal mi sizce ?
Boncukk123 Salihahncrl beni saglık ocağındaki ebe uyarmıştı ilk doz için kolda kızarıklık ağrı uyuşma ateş halsizlik yapar demişti ben 3 gün çektim çok zordu 2.doz da sadece kolum bir gün ağrıdı geçti
fatmanurrr95 Bende hiç bi etki olmadı kolum bile ağrımadı. Bi doktoruna sor istersen normal mi diye. Hasta olmuş olabilir misin acaba denk gelmiş olabilir mi aşıya
aslanbeyy Benimde asi günü gecesi kol ağrısı başladı hafif halsizlik hissediyordum iki günde geçti . Siz doktorunuza sorun isterseniz yan etkilerini söylemiş olması lazım
Salihahncrl aslanbeyy valla ne sağlık ocağında ki ebe ne de doktorum birşey söylemedi böyle olacaksa ikinci dozu yaptırmak istemiyorum
Kelebekmisali16 Bende oldum ilkinde kolum çok ağrıdı sadece ikinci de hiç bi ağrım olmadı aşı olduğumu bile unutup kolumun üzerine yattım hatta
Salihahncrl Kelebekmisali16 kol ağrısı olsa keşke sadece bacak bel sırt baş ağrısı mahvetti beni inşallah yarına geçer
_-7_- Salihahncrl bel ağrısı ne zaman geçti dün oldum tetanoz ıcten üşüme var hasta gıbıyım halsiz bırakın ve belım çok agrıyo
ttazeannee Melen05 İlk doz 20.haftada ikincisi içinde sağlık ocağı ne zaman geleceğini söylüyor. Ben ilk dozu 20 de ikinciyi 27 de oldum