miraclenaz hergün 3 defa acile gittim 2 gün boyunca hafifte olsa kasıklarımda ağrı vardı ve ağrı artıyordu düşük doz suni sancı gibi doktorlara ağrım var iyi hissetmiyorum diyordum onlar yerleşiyor idrar yolu enfeksiyonu vs gibi bahane üretip gönderdiler hep enfeksiyonum yoktu taa ki kanama ile gidince ciddiye alındı öncesi düşük kürtaj olmadığı için ilgilenmedi diyor çevrem ama bilmiyorum hepsine dava açtım giden geri gelmez ama 2 can söz konusu belki bende ölebilirdim sabah acile gidiyorum 4-5 saat sonra suyum geliyor nasıl görülmüyor anlaşılmıyor bilmiyorum Allah kimseye yaşatmasın.