İlk gebeliğimde tüp bebekti progestan kullanıyodum zaten ama lekelenmem olmuyodu ya hatırlamıyorum bu sefer kendiliğimden hamile kaldım 10.haftamdayım yine progestan fitil kullanıyorum karın ağrım oluyo diye doktor kullanalım demişti kahverengi akıntım olmuş şimdi koyu değil sütlü kahve gibi normal midir acaba bu haftalarda