MuhtesemAtom Merhaba anneler 8+3 gunluk hamileyim , doktor kontrolümde doktorum tiroitin düşük dahiliye den bir randevu alin dedi var mi böyle birsey yasayan , bebegim icin bi sakinca olur mu ki ??
Hulya57 MuhtesemAtom Ewt canm war benimde düşük çıktı senin değerin kaç cıktı benim 00 ; 68 Bende dahileyeden randevu aldim onu beklyrm😒
Tubasel17 MuhtesemAtom merhaba aynı durum bende de var. 12+6 haftalığız ilaç tedavisine başladık. Kontrol altına aldı durumu doktor :)
erda MuhtesemAtom 13+2 deyim ben de var tiroidim 0.011 ama doktorum hamilelikte düşüyor dedi gelince kontrol eder ona göre devam ederiz dedi
Tubasel17 Hulya57 Değerimi hatırlamıyorum şuan dosyalarımda ilaç verdi miligramı düşük zaten yarısını kırıp içiyorum her gün aç karnına. Kadım doğum doktorumda hiç bi sıkıntı yok rahatlıkla kullanabilirsin dedi.