Ankara bilkent şehir hastanesinde kaçıncı haftadan sonra nst alıyorlar?
Bende merak ediyorum burda bekleyim
Beni 32 de aldılar nst ye
34 te gitmiştim o hafta almışlardı daha sonra gitmedim 🌸