MeltemYilmz 14 haftalık hamileyim hamileliğimin 2. Ayindan itibaren moralsizlik mutsuzluk keyif alamama kisaca depresyon belirtileri olustu. Psikiyatriye gidiyorum verdiği ilaclar fayda etmiyor. Benim gbi bu durumu yaşayanlar varmı? Yazabilir mi
yeschef-13 MeltemYilmz merhaba ben hamilelik öncesinde ilaç kullanıyordum hamile olduğumu andan beri bir kere kullanmadım ama terapi sayılarımı haftada 1-2 olarak yapıyorum 60dk sadece ilaçla yapamazsınız terapi sayılarınızı artırın ilk etapta hem terapi hem ilaç ilerleyebilirsiniz ilaç tamamen size kalmış ama terapisiz tedaviniz desteklenmez
MeltemYilmz İstanbulda avrupa yakasinda önerebileceginiz bi psikiyatrist varmi peki? İyi geldi sanırım size terapiler nasil hissediyosunuz