betul35- yani niye alttan bakamzlar ben anlamıyorum 5. Hafta yada 6 da ultrason çok çok iyi ilmadikca öyle doğru düzgün karından gözükmüyor , benim hep alttan bakıldı , Dr a ulasamadigimda kanamalı idim, karından başka bir Dr asla gorememisti 🤷🤷 dert etmeyin dua edin , küçük dediler aşağıda dediler düşer gelişmez dediler daha 5+2 de zaten olmuyirdi bir düşük daha yapmıştım ağla ağla , ah ahhh boşuna ağlamışım , iyi bir Dr 👍🏻👍🏻 çok iyi bir cihaz ile herşey net oluyor Dr araştırın cihazids iyi olsun derim