Demetgk Haziran da üniversite sınavına gireceğim fakat haziran 24 de doğum görünüyor sınav ise 15 . 16 arası eşim doğum erken olursa sezeryan karar verilirse durumun ağırlaşırsa diyor sizce hazirlanmasam mı canim cok sıkıldı 😢
Nghnclkk Demetgk seninle aynı durumdayım canım bende hazırlanıyodum öğrenince bıraktım çünkü doğum yapmış olucam ve bebeğin ilk zamanlarında yanında olamayacağım için hazırlanmayı bıraktım doğumum sıkıntı olmazsa temmuz ortası veya ağustos başı🤦🏻♀️
bulutunannesi33 ben dguma yakın kpss grmıstım yapamadan cktım ıdrar sıksıtrdı ızın vermedıker agladım artk dayanamadım cıktım ıdrarımı tutmakdan kasık agrım baslamısdı hatta yuruyemez olmsdm