Neclaengin13 Kizlar 27+5 günlük gebeyim sag böbrek te genişlik ve şişlik var olan gebeler var mi terettut ediyorum ya bebegimi birşey olur mu diye 😢😢
aresinannesi1 Neclaengin13 korkulacak hiç bir şey yok ki benim 23. Haftada büyüme tespit edildi 16 mm bide 2. Evreye geçmiş suan 31+5 günlük hamileyim ağrım çok oluyordu suyu çok içmeye başladım artık ağrımda yok doğumdan sonra düzeliyormus genelde erkek bebeklerde olurmuş bu
Neclaengin13 aresinannesi1 benim kiz bebegim doktor bebek sag tarafta baski yaptigi icin olur diyor peki senın miden agzi a gelip gidiyor mu
aresinannesi1 Neclaengin13 Evt benim zaten başından beri bulantım da geçmedi safrada sürekli ağzıma geliyo