ZeynepKaya18 Kızlar 6. Haftayı bitirdim bugün kahverengi lekelenmem oldu normal mi bu? Sizin kaçıncı haftada oldu?
Hulo2105 ZeynepKaya18 bende de 6-7. Haftada oldu 1 hafta sürdü yerleşme kanamasıymış. Ama belli olmaz tabi yine de doktorun görmesi gerek
SosyologsMom ZeynepKaya18 her türlü lekelenmede hastaneye başvurmalısın gebelik kesesi yahut kalp atışı alındı mı
ZehraNur21 ZeynepKaya18 Bende 6. haftadayım leke oldu gittim düşük tehliken var dedi doktor. İğne ve progestan fitil yazdı. Bence görün.