Instauser 2 gece 3 gün kalınıyor ben ilk doğumunda o şekilde kalmıştım simdi 2. Gebeliğin yaşıyorum mecburen bu doğumunda sezaryan olacak sezaryan zor değil diyen açıkçası yalan söyler normal doğumda çok zor sezaryan doğumda gözünü korkutmak istememe tabiki ama ben çok zor geçirmiştim 15 saat doğum sancısı çektim ama normal doğum olmadi ve acil sezaryana alındım inan ki normal doğum sancısıda çok fena ama sezaryan kolay diyen yalan söyler normal doğumda ayağa daha çabuk kalkıyor anne ama sezaryanda ömrünce dikkat etmek zorundasın ve benim çok sancılı geçmişti surecim 15 gün kendime gelemedim umarım senin çok rahat olur acı esigin yüksektir benim düşüktü acı esigim ama gözünü korkutma bak ben hep şöyle derim nasılsa bebeğimiz kucağımıza gelecek ha öyle ha böyle :D sağlıklı gelsinler inşallah sonuçta hiç bi şekilde anne olmak kolay değil kendini gevşek bırak kafana takma birde dipent hasta bezi almanı öneririm rahat olur giyerken hastanede