Durdaneunl 26hafta ikiz hamileyim açlık 100 1.saat 202 2.saat 154 doktor ünsiline başlamak lazım dedi biraz parmaktan ölç yüksek devam ederse dahiliye ile görüşürüz insülin başlanır dedi sizlerin şekerleri kaç çıkmıştı neler yaşadınız canım çok sıkıldı