Deletedmom_87 4 tane yufka aldım eşim sahurda patatesli börek yiyor bende hazır kardeşim burda bana yardım edecek diye fazladan yapayım dedim sizce börekleri çiğden mi dondurucuya koyayım yoksa pişirip öyle mi koyayım yada siz nasıl yapıyorsunuz canlar
Temmuzmucizesi26 Deletedmom_87 ben pastanede çalışmıştım ve oradan öğrendim sütle yağı göz kararı karıştırın fırça ile yufkalarınıza sürün kenarda birbirine yapışmadan tek tek dursunlar siz yaparken zaten diğerleri kuruyor dondurma kabınız varsa onlara yoksa poşete ya da saklama kaplarına koyup saklayabilirsiniz sigara böreğini özellikle ben böyle yapıyorum
3babynur Deletedmom_87 ben yufkayı peynirle sarıp tepsiye diziyorm tek tek donduruyorm sonra posetliyorm Çıkarıp kızartıyorum hazır oluyor . Pişirmeden atıyorum cevremdekiler de öyle yapıyor çiğden atiyor
Deletedmom_87 umrumdadegil peki süt ve yumurta kullanıyor musun canım bide buzluga koyarken ayrı ayrı poşetlere mi koyuyorsun birbirine yapışmaması için tam olarak anlatır mısın canım zahmet olmazsa
Deletedmom_87 Minigiim-vebenn52 normalde ben sütle falan ıslatıyorum buzluk içinde islatayim mi canım
umrumdadegil Deletedmom_87 evet kullanıyorum üstüne yumurta sürmüyorum ama onu pişireceğim zaman sürüyorum. Börekleri bi tepsiye yağlı kağıt koyup diziyorum tek tek sonra onu buzluğa atıyorum biraz donduktan sonra çıkarıp poşete koyuyorum o şekilde buzluğa atıyorum tekrardan. hepsini dondurmadan poşete atınca soslu olduğu için yapışıyor bu şekilde yaparsan yapışmaz 🥰
umrumdadegil Minigiim-vebenn52 yok bozulmaz bende genelde ıspanaklı yapıyorum patatesli hiç denemedim bende
umrumdadegil Minigiim-vebenn52 ben üşeniyorum kavurmaya🤣🤣 çiğden koyuyorum soğanı kavuruyorum ama tabi
Cennet-polat Deletedmom_87 çiğden koyuyorum ben bence daha güzel oluyor sigara böreği tarzında yapicaksaniz direk çıkartıp kızartın çözülmesini beklemenize gerek yok