Merhaba hanımlar. Bugün 8 haftalık oldum , fakat öğrendiğimden beri sürekli sıkıntılar var.
reglimden 10 gün geçtikten sonra tesadüfen testle öğrendim.
Kan sonucum 505 ti
İki gün sonra 700 oldu
900
1100
Her iki günde sonuçlarım bu şekilde çıktı. Ve bu süreçte hiç bir şekilde kese görünmüyordu ne alttan ne üstten. Beta 1100 çıktığı gün alttan zar zor 4 mm bi kese gördüler.
2 gün sonra kese aynı boydaydı , fakat bu sefer icinde yolk sac göründü.
4 gün sonra gittiğimde beta 1890 olmuştu . Değerim çok az yükseliyor.
Dün gittiğimde Alttan keseye baktılar 11 mm olmuş , 4 günde 7 milim kadar büyüme var ama bu seferde içi boş dedi. Yolk saç bu sefer görünmüyor . 4 gün arayla kaybolması normal mi? bebek oluşmuştur diye bi umutla gittim yolk saç vardı bu sefer oda yok 🥺
son 1 haftadır kese görünüyor , ama içi boş. aynı şeyleri yaşayan oldu mu ? Ne kadar daha beklemem gerekiyor anlamıyorum.. ☹️