Kızlar merhaba 2. Kez anne olacağım inşallah ilk geneligimde 33 kg aldım hiç bisi yememe rağmen ilk 6 ay 14 kg aldım sonrasında üstüne 17 kg daha aldım bu hamiligimde o kadar kilo almak istemiyorum 2 aylık hamileyim nasıl fazla kg almadan bu gebelik sürecini tamamlarım tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim :)