durgay ben 15-16. haftalarda bıraktım, bu haftadan sonra artık bulanmaz diyerek. İlk içmediğim gün bir kere kustum. Sonra ertesi gün de içmedim bir şey olmadı ve hala daha içmiyorum. 11 haftada hala bulantılar devam edebilir ondan bende haftanız ilerleyince birkaç gün içmemeyi deneyin, eğer iyiyseniz bir daha hiç içmezsiniz