Mide bulantım öyle çok yok ama sabah yediğim tosttaki ketçabın tadı boğazıma yapıştı kaldı sanki. Böyle kokusu değil boğazımda ketçap tadı var aşırı keskin bir şekilde 🥶 Üstüne su içtim geçsin diye bitter çikolata yedim ama geçmiyorrrr. Ne yapsam geçer biliyor musunuz?