ZehraNur21 Geçen hafta gittik, 6 haftalık gebeyim ama kalbi normalin altında atıyormuş. 1 haftalık süre verdi bakalım duruma göre konuşuruz dedi. Bu durumda düzelen oldu mu?
Narin9 ZehraNur21 6 haftalıkken benimki de 110 120 atıyordu 150 olması lazım dedi haftaya gel demişti gidince düzene girmişti olması gerektiği gibi arıyordu çok şükür şimdi 11 +5 olduk
Narin9 ZehraNur21 bizim içinde pek olumlu konuştu denemez durabilir de düzelebilir de dedi kiminin 6 haftalıkken kalp atışı bile duyulmuyor 1 hafta sonra tekrar git içini ferah tut
Anneyim9196 Benim 6 haftalikken kalp atışını görmedi 15 gün sonra tekrar gel dedi geçmek bilmedi 15 gün ama şükür gittiğimde pıt pıt atiyo hiç sıkıntı yok dedi sizinkide öyle olur inslalah stres yapmamaya çalışın bence