Elifyamann 2. Çocuk hemen olmuyor dediler. Bizde ufak ufak deneyelim dedik.Açıkçası beklemedim kalkıp duşa girdim. Ama böyle silik çıkınca acaba dedim oldu mu. İlk doğumum sezaryen ın gündür falan dikişlerim çok acıyor. Kilo alıyorum sürekli (gebelikten bağımsız. Veremedim doğum kilomu hiç) heralde kilo aldığım için acıyor diye düşündüm