sna44 canım kesinlikle müsade etme, ben baya şey okudum bu konu hakkında, bebekler doğduğunda ciltlerinde yağlı bi tabaka oluyor (verniks), o tabaka cildinde ne kadar kalırsa o kadar iyi oluyor, yeni doğan bebeklerin bağışıklıkları düşük oluyor, bu tabaka vücut ısısını dengelediği için bağışıklık sistemini de güçlendiriyor, zaten doğunca kan vs kalmasın diye temizliyorlar, göbeği düşene kadar yıkamak gereksiz.