Ecemylmz valla benim de sağ kısmım catladı bel kısmı yani bide karnım da var yani çok degil ama var ablamın kaç sene oldu hala duruyor yeğenim 10 yaşına girdi işte hatta diyordu dövme yapcam gördükçe nefret ediyorum ve bi süre sonra gerçekten kötü bi görüntü veriyor umarım benim o şekil olmaz