abernay Arkadaşlar merhaba 7 hafta 4 günlük hamileyim vajinal ultrason oldum keseyi atsam cinsiyet tahmini eden olur mu fotoğraf atmayı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
beyazkalp abernay Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
tiniminianne Fasulye gibi olana erkek, yuvarlak olana kız diyorlar sanırım. Bende de doğru tutmuştu tahminler. Sizin ki de Fasulye gibi oldugu için erkek olabilir :)
225834zey 3babynur [https://mutluresim.com/images/2024/03/09/zFJqPH.jpg](https://) banada tahmin yapabılirmisiniz ?
Gulcin-2001 Benim o haftalarda yuvarlaktı top gibi herkes kız dedi sonra büyüdükçe kese değişti erkekk olucak bunlara inanmayın bmce