aslanbeyy bence gayet normal ama içim bir gidiklanmiyor değil. Ama hareket ettiğinide hissettikce icim bir rahatlıyor. Tekme de değil ama kıpırtı yeri de sürekli değişiyor evet genelde göbek deliginin aşağısında hissediyorum bende. Bazen rahimde bile kasılma olduğu oluyor saniyelik.