Vallahi ben şu anda 35+4 um. Tutmak için niyetleniyorum ama iki gündür ev taşıyorum ve sabah kahvaltisiyla akşama kadar durdum iki gündür, bebeğin hareketleri falan da azaldı, bundan dolayı korkuyorum tutmayacağım sanırım. Sizin olduğunuz haftalar da tam bebeğin gelişme dönemi, kendim ilahiyatçıyım ben, Allah bize böyle bir seçenek sunmuş benim tavsiyem sonra tutmanizdan yana ama içim rahat etmez derseniz birkaç gün deneyin bir sıkıntı olursa bırakırsınız olmazsa devam edersiniz.