Doktorum alternatif tıpa karşıyım kullanma demişti ama benim sürekli idrar yolu enfeksiyonum olusuyordu. Serklajlı da olunca bı şekilde çaresine bakmak istedim. Antibiyotik kullanıyorum banamisin demiyor su içiyorum aynı şekilde. Nioli yağını burdaki arkadaslardan duydum 9 haftadır enfeksiyon kapmiyorum çok şükür :))