Damla_pelin Kızlar merhaba 18+3 oğluma hamileyim bende devamlı bı duyguseli ağlama ve ağlıyorum da duramıyorum. İlkinde böyle değildim. Bebeğim üzülür mü diye düşünüyorum yine ağlıyorum 😔
Didemmma Damla_pelin ben de 9+1bu güne kadar çok agrasif tim hiç ağlamadım bugün gün boyu ağlıyorum nie acaba 🙈
Damla_pelin Didemmma bende bilmiyorum işte bende ilk zamnlar hep eşimle kavga ederdim birşeyler bulup smdi bsy söylese ağlıyorum ya da işte oluyorum oan gözümden dökülüyor yaşlar
Didemmma Damla_pelin evet bende çok kavga ederdim ama her hafat bişey oluyor gibi geçen haftaya göre iki gündür bir sakinim bugünde böyle yarını heyecanla bekliyorum artık😂🙈
Didemmma Damla_pelin benm de şuan ona ihtiyacım var ama bilmiyorum dugularim çok karışık neyse sağlıcakla alalım kucaklarimizaa inşallah ☺️