Sevil1996 zorunlu değil,bende doktoruma sorup yaptırcaktım kontrole gittiğimde sormaya fırsatım olmadan bebeğin kilosunun 2 hafta önde gittiğini öğrendim o vesile ile yapıldı şekerim sınırın üstünde çıktı çok yüksek değil ama diyetle halledilcek bişey inşaAllah 🥹Bence yaptırılmalı,özellikle ailede diyabet öyküsü varsa