Bütün forumlari inceledim, çok fazla genelleme yapilmis ve kimse psikolojik boyutunu dememis.Ama en belirgin belirti psikolojik oluyor bende. Bebekler ve cocuklar, annelikle ilgili birseyler görünce aglamaya basliyorum. Ilk hamileligimde de iliskiden 1 hafta sonraydi. Bebek esyalari görünce almak isterdim ve cok duygulanirdim. Huzurlu ve mutlu hissediyordum sadece 1 hafta iken, oksitosinden kaynakli. Herkesin bünyesi farklidir. 2- 3 hafta beklemek zorunda degil herkes, belirtileri anlamak icin. Iliskiden sonraki 5. Gün hissettim direkt istahim artti, her sey cok kötü kokuyordu özellikle mutfak, yiyecekler ve hep uyku hali oluyor. Evet yine diyorum normal üstü bir açlik. Ben en cok sogan, sarimsak yiyorum. Bir de yogurt. :) Bedeninizi dinleyin.