Limonlukekkk Bu teslerin doğruluk payı 100 de 100 değil üstte arkadaşın dediği gibi ilk hamileligimde yaptırdım Down sendromu dediler ağlamaktan mahvoldum çocuğumun sağlıklı olmayacağını bile söyledi doktor doğuma kadar çok üzüldüm çok stres yaptim çocuğum dogduki sağlıklı hiç bir sağlık sorunu yokti çok şükür şuan 2,5 yaşında şuan yine hamileyim asla yaptırmam cikan sonuca inanmıyorum da