Arkadaşlar merhaba ben 5 aylık evliyim ve eşimle çocuk istiyoruz ovilasyon testi yapıyorum catlamam dün oluştu değerlendirdim bugün tekrar dan denedim testi dün köyü cizgi varken bugün hafif vardı ne yapabilirim bana yardımcı olabilir misiniz rica etsem