Kızlar merhaba 23 şubatta saat 4 te sancılarım başladı ben hep haraket halindeydim hiç yatmadım evde bekledim sancı girdikçe hayır daha fazlası gelir diye düşündüm sonra saat 5.30 gibi duşa girdim duştan sonra biraz daha sıklaştı sonrasında yemek yedim saat 7.30 gibi artık hastaneye gidicek kadar sıktı hala açılmam yoktur diye düşündüm ama hastaneye gittiğimde 7 cm açıklık vardı doktor 40 dk da geldi ve geldiğinde 10 cm açılmıştım bile suni sancısız kesisiz epiduralsiz çok güzel ve kolay bi doğum oldu siz tavsiyem hastanede değil evde bekleyin panik yapmayın doğal doğum en iyisiymiş belki erken gitseydim suni sancı vericeklerdi sabredin kendinize güvenin❤️