Eldgrn esra00ozdmr evet var kan verin mutlaka değerle netleşir olup olmadığı ama bne goruyorum silik çizgiyi
rfk_18 esra00ozdmr kandakı beta değeri 50 nin üstünde cıkmadıkca ıdrarda ögenemezsiniz kan verin bence
Eldgrn esra00ozdmr sizin attığımız fotoğrafta daha çok anlaşılıyor hayalet cizgi ben yaklaştırdigimdan biraz bozuldu tezim
Eldgrn esra00ozdmr bence bekleyin değeriniz şuan çok düşüktür yükselsin adetiniz geçti mi gecmediyse bekleyin ki yükselsin
Eldgrn esra00ozdmr kan verin o zaman bu gün verebilirseniz verin 2 gün sonra değere göre tekrarlarsiniz
Zeynepsa Benim de böyle çıktı sanki hayalet çizgi var gibi ama bilemedim. Acelem vardı ilk baktığımda göremedim. Bir saat kadar sonra baktığımda gördüm