mavice54 ilk 2 ay sıra bulamadım herkes çok kolay şekilde bulurken ben asla bulamıyorum çocuğum iyi mi nasıl kalbi atıyor mu asla bilmiyordum ne dediyseler yaptım yok yine de sıra bulamadım bir defa zar zor buldum eğitim araştırmada kadın doğuma ve 15 gün bekledim sonra lekelenmem olunca korktum ve bana en yakın kadın doğuma gittim sırf oraya gittim diye randevumu son gün iptal ettıler ağlaya ağlaya bir hal olmuştum en son özel klinik arayışına düştüm ada tıp medar olarak bakmadım hiç klinik olsun istedim dışardan doktor olsun istedim canım hastaneler de muayene ücretleri daha pahalı çünkü. Adaparında Sedat Umur hocayı çok övdüler akrabalarımdan da giden vardı ilk defa bebeğimi net orda gördüm haftam ilerlemişti zaten çok sıra bulmaya çalışırken. Ben gebelik istediğim için de folik asit öncesinde de kullanıyordum canım 12.hftaya kadar kendim kullandım bir ebenin önerdiği bir markayı . zaten doktor 17.haftadan sonra başka vitaminler başlattı bana. Karar aslında senin canım eğitim araştırma hastanesının gebe okulu var şiddetle öneririm katılmanı kadın doğuma gidiyorsun onlar yönlendiriyor kayıt açılıyor whasappdan grup oluşturup hafta da bir gün ders yapıyorlar zoom uygulamasından ebeler anlatıyor devlet hastanesi istemememizin tek nedeni aslında kötü davranacak olmaları bize ve eşimizin yanımızda olamayacak olması bu endişe korku o gün nasıl geçecek bize nasıl davranacaklarından dolayı korkumuz olduğu için istemiyoruz devleti şahsen bende aynı şekilde. Özel düşünürsen Sedat Umur çok ilgili bilgili bir doktor suan muayene ücreti 1000 tl canım sormak istedıgın başka bsey varsa sorabilirsin 🌸