Benimde bugün transferden sonraki 3. günüm. İkinci kez transfer oldum. Zaten tutunuyorsa ilk 3 gün içinde tutunuyor diye biliyorum. 3 gün dinlen, yavaş yürüyebilirsin, dolaşabilirsin ama kendini yorma. Yalnız olman seni korkutmasın kötü birşey olmuyor, bebeğini alıp eve dönüyorsun :) Allah hepimizin kucağını kolaylıkla, sağlıklı bebeklerle doldursun 🤲🥰