Civciv07 Merhaba kızlar. Bebeğim 39+5 haftalık. Ara ara kasıkta ve vajina bölgemde ağrı oluyor. Özellikle otururken ve yürürken ama yatınca bu ağrı geçiyor. Doğum sancısı olup olmadığını nasıl anlarım?
A12_S07 Civciv07 dogum sancısı dinlenme ile gecmıyor geçip tekrar geliyor süreleri önemli 5 dk bir sıklasınca hastaneye gidşn
Selothatun Civciv07 doğum sancısının ağrısı giderek artar ve sancı sıklığı dahada azalır size hissettirir yani :)