Merhaba kızlar bebek kıyafetlerini uni baby nin deterjanı ile yıkadım ama yumuşatıcısını kullanmadım sağlık açısından önermiyorlar sanırsam makineden çıktıktan sonra tertemiz olmuş kıyafetler amaaa tek sorun kokusuz olması sanki yıkanmamış gibi his veriyor bana yumuşatıcı kullananlar var mı yoksa böyle sadece deterjanla mı yıkamalıyım ?