Kızlar 4 martta doğumum oldu dünyalar tatlısı bir oğlan geldi kucağıma. Fakat cocuk dr kontrol ettiğinde bıngıldağı dar dedi :( kafa capı 35 ilk oğluma göre erken alındı onun 36 idi. Baya bi korku geldi icime bikaç test istendi 10 gün sonraya… sağlık ocağında evet öyle dendi ama bisi olmaz denildi korkum ikiye katlandı :( cok seviyorum canım oğlum ya hemen kapanırda kafası büyümezse diye endiselerim arttı. Hic böyle olah basına gelen varmı