Siilaaaa benim de reglım 6-7 gün gecıktı değerim 3 cıktı doktor süphelı değer 2 gün sonra kan ver dedi verdım 9 cıktı tekrar 2 gun sonra kan ıstedı bu sefer 25 e cıktı yanı senın 2 gun sonra verıcegin kanda bellı olur ıkı katı bi yükseliş olması gerekiyormuş